Nocturne

VolwassenenProfiteer elke maand van dit ontspannen moment aan het eind van de dag om het museum op een andere manier te beleven.

Gratis toegang

Gezinnen GratisVan 11 tot 17 uur Ontdek dit eerste zondag van de maand het Museum L in alle vrijheid! De toegang en de mediagids zijn gratis voor iedereen (binnen de grenzen van de beschikbare exemplaren).

Gratis toegang

Van 11 tot 17 uur Ontdek dit eerste weekend van de maand het Museum L in alle vrijheid! De toegang en de mediagids zijn gratis voor iedereen (binnen de grenzen van de beschikbare exemplaren).

Gratis toegang

GratisOntdek dit eerste weekend van de maand het Museum L in alle vrijheid! De toegang en de mediagids zijn gratis voor iedereen (binnen de grenzen van de beschikbare exemplaren).